قابلیت حذف پرسنل در نرم افزار تایماز وجود دارد. برای حذف پرسنل مورد نظر می توانید با مراجعه به قسمت تعاریف پرسنل یا از طریق پیکر بندی حضور و غیاب (اولین مرحله) و انتخاب آیکون سطل زباله شخص مورد نظر را حذف کنید .
امادر نظر داشته باشید با حذف شخص تمامی گزارشات و اطلاعات فرد مورد نظر پاک می شود و اگر به هر دلیلی ( قانونی، قضایی، قانون کار و... ) نیاز به گزارشات عملکرد شخص مورد نظر داشتید، این اطلاعات حذف شده و دیگر در دسترس نمی باشد .
پیشنهاد ما برای شما غیر فعال کردن پرسنل مورد نظر هست به دلیل اینکه هم فرد مورد نظر امکان فعالیت در نرم افزار را ندارد و هم اینکه گزارش عملکرد وی ذخیره باقی می ماند و هر زمان نیاز دارید به این گزارشات دسترسی دارید .