نقش مدیر سیستمی بهصورت پیشفرض دسترسی به ماژول حضور و غیاب ندارد و فقط شامل دسترسیهای مدیریتی است.
در قسمت میزکار دکمه ورود/خروج نشان نمی دهد و می نویسد شما به این قسمت دسترسی ندارید

اگر سوپر ادمین بخواهد افرادی که نقش مدیر سیستمی دارند بتوانند حضور و غیاب خود را نیز ثبت کنند، باید علاوه بر نقش مدیر سیستمی، نقش کارمند سیستمی را هم برای آنها فعال کند.
در این تصویر پرسنل فقط نقش مدیر سیستمی بهش اختصاص داده شده است

و در این تصاویر علاوه بر نقش مدیرسیستمی، نقش کارمند سیستمی هم بهش تعلق گرفته است که در این حالت می تواند حضورغیاب خودش را ثبت کند.

یا می توانید هنگام ثبت اطلاعات پرسنل نقش و بخش و شیفت راطبق تصویر زیر به راحتی انتخاب کنید.

در مقابل، سوپر ادمین بهطور خودکار و پیشفرض به همه صفحات کارمندی دسترسی دارد و نیازی نیست برای او نقش کارمند سیستمی یا نقش دیگری تعریف شود.