بستن پاپ اپ
دیگه مدیریت کردن بسه
تاریخ آخرین بروزرسانی محتوا:

وقتشه بیزینست رو فقط رهبری کنی چون وقتی خیلی از امور بیزینست رو سیستمی کنی، کلی از وقتت آزاد میشه.

درخواست دمو
جشنواره تابستانه 1403
جشنواره تابستانه 1403
تاریخ آخرین بروزرسانی محتوا:
قیمت اصلی: 3.200.000 تومانقیمت با تخفیف ویژه: 980.000 تومان جهت خرید اشتراک پکیج حضور غیاب و درخواست مرخصی تایماز با تخفیف ویژه، کلیک کنید. خرید اشتراک پکیج حضور غیاب و درخواست مرخصی
بستن پاپ اپ
تماس با کارشناسان شرکت نرم افزاری خورشید
بستن پاپ اپ
مشاوره تلفنی

با اشتیاق فراوان منتظر پاسخ گویی به شما عزیزان هستیم، همین الان تماس بگیرید.

time شنبه تا پنجشنبه - صبح ها از ساعت 8 الی 15:30

در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید؛ مشاوران ما در ساعت کاری در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.

درخواست مشاوره رایگان
بستن پاپ اپ درخواست مشاوره رایگان
بستن پاپ اپ

تمایل به نصب کدام یک از موارد زیر دارید:

نصب نصب وب سایت اطلاع رسانی تایماز نصب نزم افزار نصب نرم افزار تایماز
تفاوت سوپر ادمین، مدیر سیستمی و کارمند سیستمی در تایماز
تاریخ آخرین بروزرسانی محتوا:
در نرم‌افزار تایماز، هر کاربر بسته به نقش خود سطح دسترسی متفاوتی دارد. در این مطلب با تفاوت میان سوپر ادمین، مدیر سیستمی و کارمند سیستمی آشنا می‌شوید 

  • سوپر ادمین همان شخصی است که نرمافزار تایماز را خریداری کرده است. بعد از خرید، اطلاعاتی که هنگام ثبت سفارش وارد شده، بهصورت خودکار در سیستم ثبت میشود و حساب سوپر ادمین ایجاد میگرددنکته مهم این است که سوپر ادمین قابل حذف یا غیرفعال کردن نیست، اما در صورت نیاز میتوان اطلاعاتش را ویرایش کرددر مقابل، مدیر سیستمی و کارمند سیستمی نقشهایی هستند که از قبل در بخش «تعریف نقشها» در سیستم وجود دارند. این نقشها را میتوان به هر پرسنل مورد نظر اختصاص داد. همچنین امکان ویرایش، حذف یا غیرفعال کردن این افراد در سیستم وجود دارد.
  • سوپر ادمین به تمام بخش‌ها و پرسنل در سیستم دسترسی دارد. حتی اگر برای او نقشی مثل «کارمند سیستمی» هم تعریف شود، این موضوع هیچ تأثیری در سطح دسترسی‌اش ندارد و همچنان می‌تواند به همه قسمت‌ها (از جمله بخش‌ها، گزارش‌ها و صفحات پرسنل) دسترسی کامل داشته باشد. اما مدیر سیستمی فقط به اعضایی که زیرمجموعه‌اش هستند دسترسی دارد؛ یعنی می‌تواند اطلاعات، گزارش‌ها و صفحات مربوط به همان افراد را مشاهده کند. در مقابل، کارمند سیستمی تنها به اطلاعات مربوط به خودش دسترسی دارد، مگر اینکه مدیر برای او دسترسی‌های خاص یا محدودی را به صورت جداگانه فعال کند.

  • برخی از اعلان‌ها و پیامک‌ها فقط برای سوپر ادمین ارسال می‌شوند.
    برای مثال، پیامکی که پایان قرارداد را یادآوری می‌کند یا پیامی که اطلاع می‌دهد شارژ پنل پیامکی رو به اتمام است، فقط برای سوپر ادمین ارسال می‌شود و سایر کاربران این اعلان‌ها را دریافت نمی‌کنند.

  • گزینه‌ی ارسال تیکت به پشتیبانی فقط برای سوپر ادمین یا مدیرعامل فعال است.
    به این معنا که مدیر سیستمی و کارمند سیستمی به این بخش دسترسی ندارند و نمی‌توانند مستقیماً برای تیم پشتیبانی تیکت ارسال کنند.

  • در نقش سوپر ادمین، بخش «صفحات» در قسمت نقش‌ها نمایش داده نمی‌شود.
    اما برای مدیر سیستمی و کارمند سیستمی این گزینه قابل مشاهده است.
    با این حال، این دو نقش نمی‌توانند گزینه‌های موجود را حذف یا مورد جدیدی اضافه کنند؛ چون این تنظیمات به‌صورت پیش‌فرض توسط سیستم تعریف شده‌اند و فقط قابل مشاهده هستند.

  • نقش مدیر سیستمی به‌صورت پیش‌فرض دسترسی به ماژول حضور و غیاب ندارد و فقط شامل دسترسی‌های مدیریتی است.
    اگر سوپر ادمین بخواهد افرادی که نقش مدیر سیستمی دارند بتوانند حضور و غیاب خود را نیز ثبت کنند، باید علاوه بر نقش مدیر سیستمی، نقش کارمند سیستمی را هم برای آن‌ها فعال کند.

    در مقابل، سوپر ادمین به‌طور خودکار و پیش‌فرض به همه صفحات کارمندی دسترسی دارد و نیازی نیست برای او نقش کارمند سیستمی یا نقش دیگری تعریف شود.