در مراحل پیکربندی، چون باید مرحله به مرحله پیش بروید، نرم افزار اجازه نمیدهد مدیرعامل را بدون شیفت رها کنید و حتما باید در یک شیفت قرار گیرند.
اگر مدیر ساعت مشخصی برای ورود و خروج ندارند، لازم است یک شیفت جدا برای ایشان تعریف کنید و عنوان شیفت، سقف مرخصی ماهانه را مشخص کنید، در قسمت اعضا، مدیر را انتخاب کنید و برای هیچ کدام از روزهای هفته، ساعت شروع و پایان مشخص نکنید.
🔶توجه داشته باشید در این حالت مدیریت اگر ورود خروج ثبت نکنند اصلا غیبت، اضافه کاری، تاخیر، تعجیل براشون توی گزارشات محاسبه نمی شود؛ در پردازش اطلاعات دخیل نمی شوند و میزان ساعت حضورشون فقط به صورت موظفی در نظر گرفته می شود.

اگر مدیر ساعت مشخصی برای ورود و خروج دارند، می توانید یک شیفت ایجاد کنید و در آن عنوان شیفت، سقف مرخصی ماهانه و اعضای مربوط به آن شیفت و همچنین مدیر را اضافه کنید.
🔶توجه داشته باشید در این حالت مدیریت اگر ورود خروج ثبت نکنند طبق مواردی که برای پرسنل محاسبه می شود برای مدیر هم در نظر گرفته می شود یعنی غیبت، اضافه کاری، تاخیر، تعجیل براشون توی گزارشات محاسبه می شود و در پردازش اطلاعات دخیل می شوند.

البته بعد از اتمام مراحل پیکربندی، میتوانید مدیر را از شیفت حذف کنید. فقط توجه داشته باشید که در این حالت مدیر دیگر امکان ثبت ورود و خروج ندارند، در صورت تلاش، پیام خطا دریافت خواهند کرد و دیگر غیبت، اضافه کاری، تاخیر، تعجیل براشون توی گزارشات محاسبه نمی شود؛ در پردازش اطلاعات هم دخیل نمی شوند.
اگر مدیر یا هر پرسنلی بخواهند ورود خود را ثبت کنند و شیفتی نداشته باشند پیغام زیر برایشان نمایش داده میشود.
