برای جلوگیری از فراموشی امور و وظایفی که به هر فرد در محیط کاری سپرده می شود، لازم است این فعالیت ها در یک بخش مشخص ثبت و یادداشت شوند. این کار باعث می شود کارکنان وظایف خود را فراموش نکنند، به موقع یادآوری دریافت کنند و در نهایت نظم بیشتری در مجموعه شما ایجاد شود.
ویدئوی معرفی ماژول ارتباطات و یادآوری ها
سلام 👋
به تایماز خوش آمدین .
احتمالا این ویدئو را به این دلیل مشاهده نمودین که در تایماز ثبت نام کرده اید یا در حال برسی اولیه تایماز هستید . پس بیایید همراه هم با ویژگی های ماژول ارتباطات و یادآوری ها آشنا شویم:
- قابلیت تعریف اطلاعات کامل هر مشتری(عنوان،شماره موبایل،عکس،تاریخ تولد مدیر، تاریخ شروع همکاری)
- قابلیت فعال/غیرفعال نمودن مشتری
- امکان گرفتن خروجی اکسل از مشتری تعریف شده
- قابلیت جستجو در مشتری های تعریف شده
- قابلیت اختصاص یک یا n بخش به مشتری
- قابلیت ثبت یادآور با مشخص نمودن مشتری مربوطه
- قابلیت ثبت یادآور به همراه تاریخ و متن یادآوری
- قابلیت ثبت یادآور با مشخص نمودن تعداد تکرار و فاصله تکرار بهصورت خودکار
- قابلیت ارسال پیامک خودکار در تاریخ یادآور ثبت شده برای شخص ثبت کننده
- قابلیت ارسال پیامک خودکار در تاریخ یادآور ثبت شده برای مشتری
- ارسال یادآور در نوتیفیکیشن نرم افزار
- قابلیت مشاهده گزارش یادآوری های ثبت شده هر شخص توسط وی
- قابلیت مشاهده گزارش یادآوری های ثبت شده هر شخص توسط مدیریت
- امکان فیلترگذاری بر اساس نام مشتری در گزارش یادآوری های ثبت شده
- امکان فیلترگذاری بر اساس شخص ثبت کننده یادآور توسط مدیریت در گزارش یادآوری های ثبت شده
- امکان فیلترگذاری برحسب تاریخ های یادآور در گزارش یادآوری های ثبت شده
- قابلیت بررسی یادآوری های انجام نشده
- قابلیت بررسی یادآوری های انجام شده
- نمایش تمام اطلاعات یادآور در نتیجه جستجو
- قابلیت نمایش اطلاعات مشتری در هر ردیف یادآور
- امکان گرفتن خروجی اکسل از گزارش
- امکان حذف یادآور
- امکان ثبت تماس با مشتری در هر ردیف یادآوری که به مشتری مربوط می شود.
- امکان مشاهده تاریخچه تماس های مربوط به هر مشتری در هر ردیف یادآور
- قابلیت تغییر وضعیت هر یادآور ( انجام شد، انجام نشد) در گزارشات آن