برای رفع این مسئله، باید اطمینان حاصل کنید که لوکیشن در سه مورد زیر فعال باشد:
-
لوکیشن گوشی:
مطمئن شوید که GPS گوشی روشن و دقیق تنظیم شده باشد.
-
مرورگر مورد استفاده:
لازم هست به مرورگری که از طریق آن وارد تایماز میشوید و یا تایماز را از آن مرورگر نصب کرده اید، دسترسی لوکیشن دهید.
- نرمافزار تایماز:
دسترسی لوکیشن برای وب اپلیکیشن تایماز در تنظیمات دستگاه شما فعال باشد.
راهنمای اعطای دسترسی به لوکیشن مرورگر:
Iphone (آیفون)
فعال کردن قابلیت لوکیشن (Location)(GPS) در گوشی های آیفون (iOS):
Samsung (سامسونگ)
فعال کردن قابلیت لوکیشن (موقعیت)(GPS) در گوشی های سامسونگ (SAMSUNG) با مرورگر Samsung Internet:
فعال کردن قابلیت لوکیشن (موقعیت)(GPS) در گوشی های سامسونگ (SAMSUNG) با مرورگر Chrome:
Xiaomi (شیائومی)
فعال کردن قابلیت لوکیشن (موقعیت)(GPS) در گوشی های شیائومی با مرورگر Mi:
فعال کردن قابلیت لوکیشن (موقعیت)(GPS) در گوشی های شیائومی با مرورگر Chrome:
چنانچه تمام تنظیمات مربوط به لوکیشن را طبق آموزشها انجام داده اید ولی همچنان اخطار دریافت میکنید، لطفاً مراحل زیر را انجام دهید:
- یک ویدیو از صفحه گوشی خود ضبط کنید که شامل تمام مراحل انجام تنظیمات و ورود به وب اپ تایماز باشد.
- در ویدیو، اخطاری که دریافت میکنید را به وضوح نشان دهید.
- مدل گوشی و نسخه سیستم عامل آن را نیز ذکر کنید.
ویدیو و اطلاعات مورد نظر را از طریق یکی از شبکههای اجتماعی (واتساپ، تلگرام یا ایتا) برای تیم پشتیبانی ارسال کنید تا مسئله شما با دقت بررسی شود.
شماره ما در شبکه های اجتماعی: 09338263277