اگر شیفتی را وسط ماه تغییر بدیم، تغییر شیفت از چه تاریخی اعمال میشه؟
زمانی که بخواهید یک شیفتی را از وسط ماه تغییر بدید،ابتدا باید به تاریخ پردازش توجه کنید که سیستم تا چه تاریخی پردازش خودش را انجام داده و با رفتن به قسمت گزارش حضورغیاب و سپس قسمت گزارش عملکرد اعضا با جزئیات می توان مشاهده کرد تا چه تاریخی پردازش صورت گرفته است.
طبق عکس زیر تاریخ پردازش قابل مشاهده هست.

البته توجه داشته باشید که تاریخ پردازش برای هر سازمان متفاوت است و به میزان فعالیت باز سازمان و ساعت فراموشی تنظیمشده بستگی دارد.
اگر شیفتی را وسط ماه تغییر بدید، تغییرات به صورت خودکار بعد از تاریخ پردازش شده صورت میگیرد و قبل از تاریخی که سیستم پردازش کرده، هیچ تغییری بهصورت خودکار در شیفت اعمال نمیشود.
برای مثال، اگر قرار بوده شیفت پرسنل از روز ۱۵ ام تغییر کند اما مدیر فراموش کرده باشد و این تغییر را در روز ۲۷ ام اعمال کند، سیستم فقط از روز ۲۷ ام به بعد شیفت جدید را اعمال میکند در صورتی که پردازش هم تا همون روز انجام شده باشد در غیر این صورت تغییر شیفت توی فعالیت های قبلی هم تاثیر میگذارد. بنابراین از تاریخ ۱۵ ام تا ۲۷ ام، شیفت طبق برنامه قبلی ثبت میشود.
البته مدیر میتواند در صورت نیاز، این بازه را بهصورت دستی برای اشخاص و بازه تاریخ مد نظر اصلاح کند. برای این کار کافی است به بخش ثبت حضور و غیاب رفته و از قسمت اصلاح/افزودن فعالیت تاریخها و پرسنل موردنظر را ویرایش کند.
