پرسنل در موقع ثبت ورود خروج, با خطای Precise Location مواجه می شوند. چگونه آن را برطرف نماییم؟
در صورتی که در تایماز، با پیغام خطای (لوکیشن «Precise» برای شما غیرفعال است) مواجه شدید، به این معناست که دقت موقعیت مکانی گوشی برای مرورگر در حالت غیرفعال قرار دارد.لطفاً در تنظیمات تلفن همراه خود آن را فعال نمایید
جهت رفع این مشکل، لطفاً مطابق آموزش ارائهشده در ادامه، گزینهی «Precise Location» (موقعیت دقیق) را در تنظیمات تلفن همراه فعال نمایید تا نرمافزار بتواند موقعیت شما را بهدرستی تشخیص داده و عملکرد صحیح داشته باشد.
Iphone (آیفون)
وارد تنظیمات تلفن همراه خود شوید.

از سرچ بالای تنظیمات عبارت "location" را جستجو کنید.

مطابق شکل زیر، روی "Location" کلیک کنید.

صفحه را به بالا حرکت داده و روی "Safari Websites" کلیک کنید.

در انتهای صفحه ی "Safari Websites"، گزینه ای وجود دارد بنام "Precise Location"، تیک این گزینه را فعال کنید.


مجدد وارد نرم افزار تایماز شوید و دکمه ورود را کلیک کنید.

در صورتی که دیگر تنظیمات درست باشند، ورود شما با موفقیت ثبت خواهد شد.
گوشی اندروید
مرورگر Samsung Internet
آموزش تصویری
خطای "لوکیشن «Precise» برای شما غیرفعال است لطفا در تنظیمات تلفن همراه خود آن را فعال نمایید."
وارد تنظیمات تلفن همراه خود شوید.
گزینه "location" را انتخاب کنید

گزینه ی "app permissions" را انتخاب کنید

گزینه "samsung Internet" را انتخاب کنید

گزینه"Use precise location" را فعال کنید.


مجدد وارد نرم افزار تایماز شوید و دکمه ورود را کلیک کنید.

مرورگر گوگل کروم
آموزش تصویری
خطای "لوکیشن «Precise» برای شما غیرفعال است لطفا در تنظیمات تلفن همراه خود آن را فعال نمایید."

وارد تنظیمات تلفن همراه خود شوید.
گزینه "location" را انتخاب کنید

گزینه "app permissions" را انتخاب کنید

گزینه "chrome"را انتخاب کنید

گزینه"Use precise location" را فعال کنید.


مجدد وارد نرم افزار تایماز شوید و دکمه ورود را کلیک کنید.

با وجود فعال بودن تنظیمات «Precise Location» در تلفن همراه، همچنان با خطای مرتبط مواجه میشوم.
لطفا ویدئو راهنمای زیر را به دقت مشاهده و راه حل های بیان شده را اجرا نمایید.
- راه های کمکی زیر به شما کمک میکنه دقت لوکیشن گیری گوشیشون بالاتر بره و کمتر خطا را دریافت کنید:
- وای فای گوشیتون حتما روشن باشه حتی اگر از نت گوشی استفاده میکنید
- از نسخه نصبی تایماز و وب آن به صورت امتحانی استفاده کنید و ببینید کدوم بهتر عمل میکنه
- تنظیمات بهینه سازی باطری تون را خاموش کنید تا در صورت کم بودن باتری دقت لوکیشن گیری را کم نکند
- در فضای باز اقدام به ثبت فعالیت نمایید
- حالت هواپیمای گوشی تون را یک بار خاموش و روشن کنید
- وارد گوگل مپ گوشیتون بشین و اجازه بدین لوکیشن فعلی شما رو پیدا کنه بعد مجدد بیاین به تایماز و ثبت فعالیت را انجام بدین
لطفا زمانی که خطا را دریافت میکنید وارد گوگل مپ نسخه وب آن تاکید میکنم نسخه وب آن شوید و لوکیشن گیری را انجام دهید از تمام مراحل ویدئو بگیرید و به شماره 09338263277 در واتساپ ارسال کنید تا ببینیم در نسخه وب گوگل مپ شما را درست پیدا میکنه یا خیر ممنون از همراهی شما
آدرس گوگل مپ تحت وب خدمت شما
https://www.google.com/maps
مدیر گرامی:
در نظر داشته باشید می توانید در جهت نادیده گرفتن خطای دقت لوکیشن توسط تایماز و عدم خطا به پرسنل, تنظیماتی را در تایماز خود به عنوان مدیر, اعمال نمایید. جهت دسترسی به آموزش چگونگی انجام آن, به آموزش زیر مراجعه نمایید:
تغییر تنظیمات تایماز جهت چک نکردن دقت لوکیشن
تماس با پشتیبانی