آیا امکانش هست وقتی پرسنل, ثبت ورود و یا خروج خود در تایماز را فراموش می کنند, پیامک یادآوری برای آن ها, ارسال شود؟
باید گفت امکانش که هست چون کاملا برنامه نویسی و بروز رسانی های تایماز به عهده تیم فنی خود مجموعه ما هست و همه چیز در اختیار شرکت تایماز می باشد و وابسته به هیچ شرکت خارج از خود نیستیم و امکان افزودن هر قابلیت جدیدی برای ما وجود دارد.
ولی این مورد که مطرح شده است, اصلا جز امکانات پکیج پایه حضورغیاب نیست و در صورت درخواست شما, باید به تایماز, اضافه شود که خب قطعا اضافه شدن آن برای سازمانی که درخواست این مورد را دارد, شامل هزینه و زمان خواهد شد.
جهت ارسال این درخواست به تیم فنی شرکت, می توانید در قالب یک تیکت در قسمت ارسال تیکت به پشتیبانی(این قسمت رو فقط مدیریت اصلی دسترسی دارند) ارسال فرمایید تا بررسی و برآورد قیمت انجام و خدمتتون اعلام شود. اما در نظر هم داشته باشید که یادآوری بصورت پیامکی, هزینه های ارسال پیامک را هم در بر می گیرد.
پیشنهاد ما این است که در راستای کاهش هزینه های سازمان شما, اگر پرسنل شما در یک محل ثابتی هستند, یه لیبل یا برگه ای را به دیوار یا جایی که کارمندان می بینند قرار دهید که یه مدت با توجه به این مورد, یادآوری به آن ها بدین صورت انجام شود تا کم کم در حافظه ناخودآگاه آن ها ثبت شود. اگر امکان همچون کاری برای شما وجود ندارد, می توانید به پرسنل بفرمایید یه مدت روی گوشی هاشون الارم بذارند تا کم کم بصورت عادت در ذهن آن ها, ماندگار شود.

نکته حائز اهمیت اینکه, مورد بیان شده در پرسش و جدی شمردن این قضیه, باید به بهترین نحو, توسط مدیران, مدیریت شود و آیین نامه داخلی و ... از این بابت وجود داشته باشد که پرسنل اگاه باشند که حقوق آن ها, صرفا برحسب این ساعت های ثبت شده در تایماز هست تا جدی بگیرند و تمام تلاششون رو بکنند برای عدم فراموشی.
باز هم حتما در صورت نیاز به این مورد, حتما تیکت را ثبت بفرمایید تا برآورد هزینه و زمان انجام و نتیجه را خدمتتون اعلام کنیم و اگر موافق بودین, به تایمازتون اضافه شود🌹