دیگه خیالتون راحته که تمامی کارهایی که باید انجام بدین رو در قالب لیست منظمی دارین و هر موقع هم انجام شد، انتقالش بدین به کارهای تموم شده و انجام شده. البته که برای بقیه هم وظایف رو تعریف کنید و یه کنترل جامع داشته باشید به روی فعالیتهایی که داره انجام میشه.
آشنایی با نحوه ایجاد وظیفه در نرم افزار تایماز
آشنایی با گزینه "درخواست ها از من" در تایماز
آشنایی با گزینه " درخواست ها از دیگران" در تایماز
آشنایی با گزینه "درخواست های تکمیل شده" درتایماز
آشنایی با امکانات کلی بخش وطایف و درخواست
- قابلیت تعریف اطلاعات کامل هر پرسنل (نام، نام خانوادگی، شماره موبایل، نام کاربری، پسورد، عکس پروفایل، ایمیل، تاریخ تولد)
- قابلیت فعال/غیرفعال نمودن پرسنل
- امکان گرفتن خروجی اکسل از پرسنل تعریف شده
- قابلیت جستجو در پرسنل تعریف شده
- قابلیت تعریف بی نهایت نقش برای پرسنل در جهت تعریف دسترسیهای مختلف به قسمتهای مختلف سیستم
- قابلیت اختصاص یک یا n نقش به پرسنل
- قابلیت حذف و ویرایش نقشهای تعریف شده
- امکان گرفتن خروجی اکسل از نقشهای تعریف شده
- قابلیت جستجو در نقشهای تعریف شده
- قابلیت تعریف بخشهای مختلف سازمان به صورت پدر فرزندی و درختی در جهت دسترسی مدیران هر بخش صرفا به پرسنل مربوط به بخش خود
- قابلیت ذکر توضیحات هنگام تعریف بخشها
- قابلیت حذف و ویرایش بخشهای تعریف شده
- قابلیت اختصاص یک یا n بخش به پرسنل
- امکان گرفتن خروجی اکسل از بخشهای تعریف شده
- قابلیت جستجو در بخشهای تعریف شده
- قابلیت مشخص نمودن مسئول(ها) برای هر بخش جهت کنترل و دسترسی به افراد آن بخش خاص
- امکان تعریف بخش بصورت داخلی و خارجی
- قابلیت تعریف بی نهایت پروژه با مشخص نمودن نام، تاریخ شروع و پایان پروژه، نام مشتری، انتخاب مسئول پروژه و لوکیشن پروژه در صورت نیاز
- قابلیت حذف و ویرایش و فعال و غیرفعال نمودن پروژه های تعریف شده
- قابلیت تعریف پروژه ها بهصورت پدر فرزندی و درختی
- امکان گرفتن خروجی اکسل از پروژه های تعریف شده
- قابلیت جستجو در پروژه های تعریف شده
- قابلیت تعریف انواع وظایف سازمان( فوری، اولویت دار، روزمره و ...) با رنگ موردنظر و دلخواه
- امکان گرفتن خروجی اکسل از انواع وظایف عمومی تعریف شده
- قابلیت جستجو در انواع وظایف عمومی تعریف شده
- قابلیت تعریف انواع وظایف توسط هر شخص بهصورت خصوصی با رنگ دلخواه
- امکان گرفتن خروجی اکسل از انواع وظایف شخصی تعریف شده
- قابلیت جستجو در انواع وظایف شخصی تعریف شده
- قابلیت ایجاد وظیفه متنی
- قابلیت ایجاد وظیفه صوتی
- قابلیت ایجاد وظیفه مشابه برای n نفر
- قابلیت ایجاد وظیفه با مشخص نمودن پروژه خاص
- قابلیت تعیین مسئول و فرد انجام دهنده وظیفه
- تعیین چند مسئول(بخش) انجام دهنده برای هر وظیفه
- انتخاب یک یا چند فرد مجاز جهت تأیید نهایی وظیفه (برای وظایف دارای چند مسؤول انجام)
- امکان تعیین حداکثر زمان انجام برای هر وظیفه
- امکان ثبت وظیفه با مشخص نمودن مشتری مربوط به آن وظیفه
- امکان پیوست فایل word، pdf ، عکس به هر وظیفه
- قابلیت تعریف بی نهایت برچسب وظایف جهت دسته بندی بهتر و اولویت بندی صحیح تر
- نمایش ریز سابقه تغییرات هر وظیفه
- قابلیت ثبت یادآور برای وظایف
- یادآوری خودکار وظایف توسط سیستم
- امکان ارجاع یک وظیفه به فرد مرتبط و موردنظر
- امکان ثبت گزارش توسط هر شخص به روی هر وظیفه
- قابلیت چاپ وظیفه به همراه تمامی گزارشات ثبت شده آن توسط هر شخص
- ارسال پیامک به هنگام ثبت یا ارجاع وظیفه به شخص جهت اطلاع رسانی بهتر
- ارسال اعلان ثبت یا ارجاع هر وظیفه به شخص مربوطه در خود سیستم
- نمایش لیست وظایف هر شخص بهصورت جداگانه
- امکان فیلتر وظایف هر شخص بر اساس نام پروژه
- امکان فیلتر وظایف هر شخص بر اساس شخص ایجاد کننده وظیفه
- امکان فیلتر وظایف هر شخص بر اساس نوع برچسب وظیفه
- قابلیت جستجو در متن وظایف
- قابلیت گرفتن خروجی اکسل از وظایف هر شخص
- نمایش لیست وظایفی که هر شخص برای دیگران ثبت می کند یا در آن مشارکت داشته است.
- امکان فیلتر وظایف دیگران بر اساس نام پروژه
- امکان فیلتر وظایفی که برای دیگران ثبت نمودهاید بر اساس شخص ایجاد کننده وظیفه
- امکان فیلتر وظایفی که برای دیگران ثبت نمودهاید بر اساس نوع برچسب وظیفه
- قابلیت جستجو در متن وظایفی که برای دیگران ثبت نمودهاید
- قابلیت گرفتن خروجی اکسل از وظایف دیگران
- نمایش لیست وظایف تکمیل شده
- قابلیت فیلترگذاری براساس نام پروژه، ایجاد کننده در وظایف تکمیل شده
- قابلیت گرفتن خروجی اکسل از وظایف تکمیل شده
- نمایش وضعیت لحظه ای عملکرد پرسنل به روی وظایف به مدیریت
- نمایش جزئیات میزان فعالیت برای هر وظیفه با توجه به بازه زمانی انتخاب شده
- گزارش جمع ساعات فعالیت به همراه ریز جزئیات هر فعالیت با امکان اعمال فیلترهای زمان شروع و پایان، فرد انجام دهنده، نام پروژه، وضعیت فعالیت( پذیرفته شده/ رد شده)
- امکان رد فعالیت اشخاص توسط مدیریت
- نمایش جمع فعالیت انجام شده به روی هر وظیفه بهصورت جداگانه و مقایسه با میزان زمان مجاز هر وظیفه برای هر شخص با توجه به بازه زمانی انتخاب شده
- نمایش جمع ساعات کار شده به روی هر پروژه بهصورت جداگانه و در ردیف مجزا به همراه ضریب آن فعالیت برای هر شخص با توجه به بازه زمانی انتخاب شده
- قابلیت تعیین ضرایب عملکرد مختلف برای هر پروژه و هر شخص بصورت مجزا
- قابلیت ثبت گزارش کار
- امکان انتخاب پروژه مد نظر در گزارش کار
- امکان نوشتن توضیحات مربوط به گزارش کار
- قابلیت پیوست فایل ضمیمه به گزارش کار
- قابلیت مشاهده گزارشات ثبت شده به همراه گرفتن خروجی های متفاوت با فیلترهای زمانی، نام پروژه، شخص انجام دهنده و ...