آشنایی با نحوه ایجاد وظیفه در نرم افزار تایماز
آشنایی با امکانات کلی بخش وطایف و درخواست
- قابلیت تعریف اطلاعات کامل هر پرسنل (نام، نام خانوادگی، شماره موبایل، نام کاربری، پسورد، عکس پروفایل، ایمیل، تاریخ تولد)
- قابلیت فعال/غیرفعال نمودن پرسنل
- امکان گرفتن خروجی اکسل از پرسنل تعریف شده
- قابلیت جستجو در پرسنل تعریف شده
- قابلیت تعریف بی نهایت نقش برای پرسنل در جهت تعریف دسترسیهای مختلف به قسمتهای مختلف سیستم
- قابلیت اختصاص یک یا n نقش به پرسنل
- قابلیت حذف و ویرایش نقشهای تعریف شده
- امکان گرفتن خروجی اکسل از نقشهای تعریف شده
- قابلیت جستجو در نقشهای تعریف شده
- قابلیت تعریف بخشهای مختلف سازمان به صورت پدر فرزندی و درختی در جهت دسترسی مدیران هر بخش صرفا به پرسنل مربوط به بخش خود
- قابلیت ذکر توضیحات هنگام تعریف بخشها
- قابلیت حذف و ویرایش بخشهای تعریف شده
- قابلیت اختصاص یک یا n بخش به پرسنل
- امکان گرفتن خروجی اکسل از بخشهای تعریف شده
- قابلیت جستجو در بخشهای تعریف شده
- قابلیت مشخص نمودن مسئول(ها) برای هر بخش جهت کنترل و دسترسی به افراد آن بخش خاص
- امکان تعریف بخش بصورت داخلی و خارجی
- قابلیت تعریف بی نهایت پروژه با مشخص نمودن نام، تاریخ شروع و پایان پروژه، نام مشتری، انتخاب مسئول پروژه و لوکیشن پروژه در صورت نیاز
- قابلیت حذف و ویرایش و فعال و غیرفعال نمودن پروژه های تعریف شده
- قابلیت تعریف پروژه ها بهصورت پدر فرزندی و درختی
- امکان گرفتن خروجی اکسل از پروژه های تعریف شده
- قابلیت جستجو در پروژه های تعریف شده
- قابلیت تعریف انواع وظایف سازمان( فوری، اولویت دار، روزمره و ...) با رنگ موردنظر و دلخواه
- امکان گرفتن خروجی اکسل از انواع وظایف عمومی تعریف شده
- قابلیت جستجو در انواع وظایف عمومی تعریف شده
- قابلیت تعریف انواع وظایف توسط هر شخص بهصورت خصوصی با رنگ دلخواه
- امکان گرفتن خروجی اکسل از انواع وظایف شخصی تعریف شده
- قابلیت جستجو در انواع وظایف شخصی تعریف شده
- قابلیت ایجاد وظیفه متنی
- قابلیت ایجاد وظیفه صوتی
- قابلیت ایجاد وظیفه مشابه برای n نفر
- قابلیت ایجاد وظیفه با مشخص نمودن پروژه خاص
- قابلیت تعیین مسئول و فرد انجام دهنده وظیفه
- تعیین چند مسئول(بخش) انجام دهنده برای هر وظیفه
- انتخاب یک یا چند فرد مجاز جهت تأیید نهایی وظیفه (برای وظایف دارای چند مسؤول انجام)
- امکان تعیین حداکثر زمان انجام برای هر وظیفه
- امکان ثبت وظیفه با مشخص نمودن مشتری مربوط به آن وظیفه
- امکان پیوست فایل word، pdf ، عکس به هر وظیفه
- قابلیت تعریف بی نهایت برچسب وظایف جهت دسته بندی بهتر و اولویت بندی صحیح تر
- نمایش ریز سابقه تغییرات هر وظیفه
- قابلیت ثبت یادآور برای وظایف
- یادآوری خودکار وظایف توسط سیستم
- امکان ارجاع یک وظیفه به فرد مرتبط و موردنظر
- امکان ثبت گزارش توسط هر شخص به روی هر وظیفه
- قابلیت چاپ وظیفه به همراه تمامی گزارشات ثبت شده آن توسط هر شخص
- ارسال پیامک به هنگام ثبت یا ارجاع وظیفه به شخص جهت اطلاع رسانی بهتر
- ارسال اعلان ثبت یا ارجاع هر وظیفه به شخص مربوطه در خود سیستم
- نمایش لیست وظایف هر شخص بهصورت جداگانه
- امکان فیلتر وظایف هر شخص بر اساس نام پروژه
- امکان فیلتر وظایف هر شخص بر اساس شخص ایجاد کننده وظیفه
- امکان فیلتر وظایف هر شخص بر اساس نوع برچسب وظیفه
- قابلیت جستجو در متن وظایف
- قابلیت گرفتن خروجی اکسل از وظایف هر شخص
- نمایش لیست وظایفی که هر شخص برای دیگران ثبت می کند یا در آن مشارکت داشته است.
- امکان فیلتر وظایف دیگران بر اساس نام پروژه
- امکان فیلتر وظایفی که برای دیگران ثبت نمودهاید بر اساس شخص ایجاد کننده وظیفه
- امکان فیلتر وظایفی که برای دیگران ثبت نمودهاید بر اساس نوع برچسب وظیفه
- قابلیت جستجو در متن وظایفی که برای دیگران ثبت نمودهاید
- قابلیت گرفتن خروجی اکسل از وظایف دیگران
- نمایش لیست وظایف تکمیل شده
- قابلیت فیلترگذاری براساس نام پروژه، ایجاد کننده در وظایف تکمیل شده
- قابلیت گرفتن خروجی اکسل از وظایف تکمیل شده
- نمایش وضعیت لحظه ای عملکرد پرسنل به روی وظایف به مدیریت
- نمایش جزئیات میزان فعالیت برای هر وظیفه با توجه به بازه زمانی انتخاب شده
- گزارش جمع ساعات فعالیت به همراه ریز جزئیات هر فعالیت با امکان اعمال فیلترهای زمان شروع و پایان، فرد انجام دهنده، نام پروژه، وضعیت فعالیت( پذیرفته شده/ رد شده)
- امکان رد فعالیت اشخاص توسط مدیریت
- نمایش جمع فعالیت انجام شده به روی هر وظیفه بهصورت جداگانه و مقایسه با میزان زمان مجاز هر وظیفه برای هر شخص با توجه به بازه زمانی انتخاب شده
- نمایش جمع ساعات کار شده به روی هر پروژه بهصورت جداگانه و در ردیف مجزا به همراه ضریب آن فعالیت برای هر شخص با توجه به بازه زمانی انتخاب شده
- قابلیت تعیین ضرایب عملکرد مختلف برای هر پروژه و هر شخص بصورت مجزا
- قابلیت ثبت گزارش کار
- امکان انتخاب پروژه مد نظر در گزارش کار
- امکان نوشتن توضیحات مربوط به گزارش کار
- قابلیت پیوست فایل ضمیمه به گزارش کار
- قابلیت مشاهده گزارشات ثبت شده به همراه گرفتن خروجی های متفاوت با فیلترهای زمانی، نام پروژه، شخص انجام دهنده و ...