بستن پاپ اپ
دیگه مدیریت کردن بسه
تاریخ آخرین بروزرسانی محتوا:

وقتشه بیزینست رو فقط رهبری کنی چون وقتی خیلی از امور بیزینست رو سیستمی کنی، کلی از وقتت آزاد میشه.

درخواست دمو
جشنواره تابستانه 1403
جشنواره تابستانه 1403
تاریخ آخرین بروزرسانی محتوا:
قیمت اصلی: 3.200.000 تومانقیمت با تخفیف ویژه: 980.000 تومان جهت خرید اشتراک پکیج حضور غیاب و درخواست مرخصی تایماز با تخفیف ویژه، کلیک کنید. خرید اشتراک پکیج حضور غیاب و درخواست مرخصی
بستن پاپ اپ
تماس با کارشناسان شرکت نرم افزاری خورشید
بستن پاپ اپ
مشاوره تلفنی

با اشتیاق فراوان منتظر پاسخ گویی به شما عزیزان هستیم، همین الان تماس بگیرید.

time شنبه تا پنجشنبه - صبح ها از ساعت 8 الی 15:30

در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره رایگان به شما هستیم.

لطفاً پس از ثبت درخواست، شکیبا باشید؛ ما در سریع‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی خواهیم کرد.

درخواست مشاوره رایگان
بستن پاپ اپ درخواست مشاوره رایگان
بستن پاپ اپ

تمایل به نصب کدام یک از موارد زیر دارید:

نصب نصب وب سایت اطلاع رسانی تایماز نصب نزم افزار نصب نرم افزار تایماز
کلیک کنید دیگه وقتشه که پرسنل رو آنلاین مدیریت کنین؛ تخفیف پکیج جامع حضورغیاب؛ ویژه مدیران بیزینس
هنوز جشنواره شروع نشده. پس فرصت بررسی تایماز رو دارین.
01/14/2025 09:00:00
01/16/2025 23:59:00
0

نرم افزار مدیریت پرسنل

تماس با ما نصب
پایان عصر دستگاه‌های حضورغیاب!!!
تاریخ آخرین بروزرسانی محتوا:
کسب‌ و کارهای امروزی به دلایل متعددی به سمت سیستم‌ های حضور و غیاب دیجیتال و آنلاین حرکت کرده‌ اند. 

کسب‌ و کارها در عصر حاضر به دلایل متعددی از دستگاه‌ های فیزیکی حضور و غیاب فاصله گرفته‌ اند: 

1.فناوری‌ های نوین: با پیشرفت فناوری، نرم‌ افزارهای حضور و غیاب آنلاین و اپلیکیشن‌ های موبایل به راحتی در دسترس هستند. این سیستم‌ ها امکان ثبت حضور و غیاب را  در هر مکانی فراهم می‌کنند.

2. کار از راه دور:  با افزایش فرهنگ کار از راه دور، دیگر نیازی به ثبت حضور فیزیکی در محل کار نیست. نرم‌ افزارها می‌ توانند به راحتی زمان کار و فعالیت‌ های کارکنان را از راه دور پیگیری کنند.

3. دقت و کارایی بیشتر: سیستم‌ های دیجیتال معمولاً دقت بیشتری دارند و می‌ توانند از بروز خطاهای انسانی جلوگیری کنند. این سیستم‌ ها می‌ توانند به طور خودکار گزارشات دقیقی تولید کنند.

4. کاهش هزینه‌ها: استفاده از دستگاه‌ های فیزیکی شامل هزینه‌ های خرید، نگهداری و تعمیر است. نرم‌ افزارهای آنلاین به کسب‌ و کارها این امکان را می‌ دهند که هزینه‌ ها را کاهش دهند.

5. تحلیل داده‌ها:  سیستم‌ های دیجیتال می‌ توانند داده‌ های مربوط به حضور و غیاب را تحلیل کنند و به مدیران اطلاعات ارزشمندی برای تصمیم‌ گیری بهتر ارائه دهند. این عوامل به کسب‌ و کارها کمک می‌ کند تا به سمت سیستم‌ های دیجیتال و هوشمند حرکت کنند و کارایی خود را افزایش دهند.

در اینجا مقایسه ای اجمالی از انواع دستگاه های فیزیکی و نرم افزار تایماز را در اختیار شما قرار میدهیم:

روش عملکرد:

دستگاه های کارتی: از کارت  های فیزیکی پرسنلی استفاده می شود.

دستگاه اثر انگشت: از طریق ثبت اثر انگشت پرسنل در سیستم خود.

دستگاه تشخیص چهره: با استفاده از ثبت چهره کارکنان.

نرم افزار تایماز: استفاده از نسخه نصبی و یا نسخه تحت وب نرم افزار روی تلفن همراه یا سیستم هر شخص و ثبت راحت فعالیت ها با استفاده از نرم افزار.

امنیت:

دستگاه های کارتی: به علت فیزیکی بودن و در دسترس بودن این کارت ها برای همه کارکنان ،امکان تقلب بسیار وجود دارد و اصلا دارای امنیت نمی باشد. 

دستگاه اثر انگشت: با اینکه اثر انگشت جزو اطلاعات بیولوژیکی هر فرد میباشد و منحصر به فرد است  با این وجود هم امکان تقلب و دور زدن سیستم وجود دارد با برداشتن اثر انگشت با چسب ،شمع و...البته سیستم های قویتری وجود داردکه توانایی تشخیص انگشت زنده را دارد ولی از قیمت های بسیار بالایی برای خرید و راه اندازی برخوردار است.

دستگاه تشخیص چهره: بسیار از امنیت بالایی برخوردار است.

نرم افزار تایماز: امنیت بالا به دلیل منحصر به فرد بودن رمز و نام کاربری هر فرد برای خود، و عدم امکان خروج از حساب کاربری و وارد شدن به حساب دیگران.

خدمات مورد ارائه:

دستگاه های کارتی:  فقط ثبت ساعات ورود و خروج.

دستگاه اثر انگشت:  ثبت ساعات ورود و خروج و محاسبه اطلاعات حسابداری مربوط به ورود و خروج پرسنل.

دستگاه تشخیص چهره:  ثبت ساعات ورود و خروج و محاسبه اطلاعات حسابداری مربوط به ورود و خروج پرسنل.

نرم افزار تایماز:  تایماز نرم افزار جامع مدیریت پرسنل می باشد که ماژول های زیادی را برای مدیریت بهتر پرسنل به شما ارائه می دهد.

به عنوان نمونه : ثبت حضور و غیاب، ثبت درخواست های مرخصی، ثبت درخواست های ماموریت،  ارائه انواع گزارشات در جزئی ترین حالت ممکن، ارائه گزارشات لحظه ای پرسنل،  مدیریت مشتریان و.... برای مشاهده ماژول های بیشتر به سایت تایماز مراجعه فرمایید. 

انواع ثبت و تشخیص:

دستگاه های کارتی: کارتی تماسی و غیر تماسی.

دستگاه اثر انگشت: اثر انگشت.

دستگاه تشخیص  چهره: تشخیص چهره.

نرم افزار تایماز: هر شخص به راحتی با تلفن همراه یا سیستم خود.

مزایا:

دستگاه های کارتی: ثبت تردد با این دستگاه‌ها بسیار ساده، سریع و آسان است و قیمت پایینی دارد.

دستگاه اثر انگشت: عدم امکان تقلب توسط افراد دیگر، امکان کنترل از راه دور، صرفه جویی در تایم محاسبه‌ حقوق کارمندان.

دستگاه تشخیص چهره: امنیت بسیار بالا ،محاسبه دقیق ورود و خروج و اضافه کاری هاذسیستمی خودکار و دقیق

نرم افزار تایماز: با استفاده از نرم‌افزار تایماز، ثبت فعالیت‌ها به‌صورت آنلاین و سریع انجام می‌شود و دیگر نیازی به صف‌ های طولانی یا ازدحام در محل ثبت ورود و خروج نیست. هر کارمند می‌تواند به‌ راحتی و از طریق گوشی همراه خود، فعالیت‌ های مورد نظرش را ثبت کند.

معایب:

دستگاه های کارتی: گم کردن یا فراموش کردن کارت، اگر چه دستگاه‌ های کارتی قابل هک شدن نیستند، اما هر فردی با در اختیار گرفتن کارت پرسنلی اشخاص دیگر می‌تواند به جای آن‌ها ساعت ورود و خروج را ثبت کند

دستگاه اثر انگشت: 

نکته مهم و انکار ناپذیر در خصوص سیستم های ورود و خروج انگشتی این است که همه سیستم ها و همه برندها ایمن نبوده و امکان تقلب وجود دارد.

 • انتقال آلودگی به واسطه تماس فیزیکی افراد با دستگاه
• ناخوانایی اثر انگشت به دلایل مختلف.
• وجود رطوبت یا خشکی شدید هوا و ایجاد مشکل در ثبت اثر انگشت.
• انتقال بیماری ‌های پوستی از سطح دستگاه.
• قیمت های بالاتر نسبت به دستگاه حضور و غیاب کارتی.

دستگاه تشخیص چهره: هزینه های بالا ،نگرانی های حریم خصوصی، وابستگی به شرایط محیطی.

قیمت:

دستگاه های کارتی: پایین ترین قیمت بازار را دارد.

دستگاه اثر انگشت: قیمت بالایی دارد، مخصوصا انواع پیشرفته تر و دارای امنیت بیشتر آنها.

دستگاه تشخیص چهره: قیمت بالایی دارد،مخصوصا انواع پیشرفته تر و دارای امنیت بیشتر آنها.

نرم افزار تایماز: تایماز با ارائه مجموعه‌ ای گسترده از ماژول‌ ها و خدمات، گزینه‌ای مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر از دستگاه‌ های فیزیکی است. این نرم‌ افزار نه‌ تنها هزینه‌ ای برای نصب و نگهداری ندارد، بلکه از پشتیبانی رایگان نیز برخوردار است، که آن را به انتخابی عالی برای کسب‌ و کارها تبدیل می‌کند.

 نتیجه گیری:

1. تایماز به دلیل استفاده از فناوری های دیجیتال، امکان استفاده در محیطهای مختلف و همچنین برای کار از راه دور را فراهم میکند. 

2. نرمافزار تایماز بدون هزینه های، نصب و نگهداری سخت افزار فیزیکی و همچنین ارائه پشتیبانی رایگان، هزینه کمتری برای کسبو کارها دارد.

3. استفاده از نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد همچنین عدم خروج افراد از صفحه میز کارشان در تایماز باعث افزایش امنیت و کاهش احتمال تقلب میشود.

4. با استفاده از سیستمهای دیجیتال، دقت در ثبت حضور و غیاب افزایش مییابد و احتمال بروز خطاهای انسانی کاهش می یابد.

5. تایماز با ارائه قابلیت تحلیل داده و تولید گزارش های دقیق و لحظه ای، به مدیران کمک میکند تا تصمیمات بهتری بگیرند و عملکرد کارکنان را بهینه سازند.

6. برخلاف دستگاه های فیزیکی که عمدتاً فقط ساعت ورود و خروج را ثبت میکنند، تایماز امکانات بیشتری مانند ثبت درخواست های مرخصی و مأموریت، مدیریت مشتریان و گزارشات متنوع و... را ارائه میدهد.

به طور کلی، انتخاب تایماز به عنوان یک راهحل مدیریت حضور و غیاب میتواند به افزایش کارایی، کاهش هزینهها و بهبود امنیت فرآیندهای کاری کمک کند و انعطافپذیری بیشتری را در محیطهای مدرن و دیجیتال فراهم آورد.