چگونه میتوانیم در تایماز تمامی موارد مربوط به اضافه کار و تعجیل را حذف کرده و تنها زمان کاری روزانه کارکنان را محاسبه کنیم؟
در صورتی که نمی خواهید اضافه کاری و سایر تقسیم بندی هایی که بر اساس شیفت کاربران, تهیه می شود را در گزارشات داشته باشید, لازم است به بخش تعاریف و سپس شیفت مراجعه نموده و شیفت هایی که تعریف نموده اید را تک به تک ویرایش نموده و تیک گزینه پاک کردن همه فیلدها را زده و سپس دکمه ویرایش را بزنید تا تغییرات ثبت شود و پیام موفقیت آمیز بودن عملیات به شما داده شود.
توجه داشته باشید در این صورت که شما برای هیچ کدام از روزهای هفته ساعتی مشخص نکردهاید، تاخیر، تعجیل, غیبت و اضافه کاری ها در گزارشات محاسبه نمیشود و هر ساعتی که اشخاص دکمه ورود به کار را بزنند صرفا در گزارشات نوشته می شود "کار" و به عنوان کار برایشان در نظر گرفته می شود.
لازم بذکر است در صورتی که سازمان شما دارای روزهای تعطیل هم نیست و نمی خواهید در گزارشات با عبارت تعطیلی سازمان یا در صورت فعالیت پرسنل در روز تعطیل با عنوان تعطیل کاری روبرو شوید, در قسمت تعاریف و سپس روزهای تعطیل, تیک روزهای تعطیل را بردارید تا در گزارشات تعطیلی ها محاسبه نشود.