چگونه میتوانم یک شیفت 24 ساعته کار و 48 ساعته عدم کار را در نرم افزار تایماز تعریف و مدیریت کنم؟
برای تعریف این چنین شیفت ها در تایماز دو روش زیر پیشنهاد میشود:
-
تعریف شیفت بدون تعیین ساعت شروع و پایان:
- ابتدا یک شیفت جدید تعریف کنید و فیلدهای مربوط به ساعات شروع و پایان را خالی بگذارید.
- کارکنان مربوطه را به این شیفت اختصاص دهید و تغییرات را ذخیره کنید.
توجه: در این روش، گزارشهایی مانند تأخیر، تعجیل یا اضافهکاری ارائه نمی شود و تنها ساعات ورود و خروج کارکنان ثبت و گزارش گیری می شود.
-
تعریف شیفت برای هر هفته:
- برای هر هفته یک شیفت جدید را مطابق دستورالعمل ویدئوی آموزشی سیستم تایماز تنظیم کنید.
- اول هر هفته کارکنان را به شیفت مربوط به هفته جدید اختصاص دهید.
- این روش امکان مدیریت دقیق تر و دسترسی به گزارشهایی مانند تأخیر، اضافهکاری و دیگر اطلاعات عملکردی را فراهم میکند.
این دو روش به شما کمک میکنند تا برنامه ریزی کاری پرسنل را متناسب با نیاز سازمان انجام دهید.
در ویدئو زیر سعی شده موارد بالا کامل توضیح داده شود، تا کمک بیشتری در درک موارد بیان شده باشد.