بستن پاپ اپ
دیگه مدیریت کردن بسه
تاریخ آخرین بروزرسانی محتوا:

وقتشه بیزینست رو فقط رهبری کنی چون وقتی خیلی از امور بیزینست رو سیستمی کنی، کلی از وقتت آزاد میشه.

درخواست دمو
تماس با کارشناسان شرکت نرم افزاری خورشید
بستن پاپ اپ
مشاوره تلفنی

با اشتیاق فراوان منتظر پاسخ گویی به شما عزیزان هستیم، همین الان تماس بگیرید.

time شنبه تا پنجشنبه - صبح ها از ساعت 8 الی 15:30

در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره رایگان به شما هستیم.

لطفاً پس از ثبت درخواست، شکیبا باشید؛ ما در سریع‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی خواهیم کرد.

درخواست مشاوره رایگان
بستن پاپ اپ درخواست مشاوره رایگان
بستن پاپ اپ

تمایل به نصب کدام یک از موارد زیر دارید:

نصب نصب وب سایت اطلاع رسانی تایماز نصب نزم افزار نصب نرم افزار تایماز
کلیک کنید دیگه وقتشه که پرسنل رو آنلاین مدیریت کنین؛ تخفیف پکیج جامع حضورغیاب؛ ویژه مدیران بیزینس
هنوز جشنواره شروع نشده. پس فرصت بررسی تایماز رو دارین.
04/13/2025 09:00:00
04/14/2025 09:00:00
0
[[Value4]]
[[Value5]]
5
5
4
4
3
3
2
2
1
1
9
9
8
8
7
7
6
6
5
5
4
4
3
3
1
1
0
0
5
5
3
3
2
2
1
1
0
0
9
9
8
8
7
7
6
6
5
5
4
4
3
3
2
2
1
1
2
2
1
1
9
9
8
8
7
7
6
6
5
5
4
4
3
3
1
1
0
0
8
8
7
7
6
6
5
5
4
4
3
3
2
2
1
1
0
0
8
8
7
7
6
6
5
5
4
4
3
3
2
2
1
1
0
0

نرم افزار مدیریت پرسنل

تماس با ما نصب
تفاوت تایماز با دستگاه‌ های فیزیکی و قدیمی چیست؟
تاریخ آخرین بروزرسانی محتوا:
در دنیای فناوری و مدیریت کسب‌ و کار، ابزارهایی که برای نظارت و مدیریت زمان کارکنان استفاده می‌ شوند، روز به روز پیشرفته‌ تر می‌شوند.

در دنیای فناوری و مدیریت کسب‌ و کار، ابزارهایی که برای نظارت و مدیریت زمان کارکنان استفاده می‌شوند، روز به روز پیشرفته‌ تر می‌شوند. یکی از این ابزارهای نوین، تایماز است. اما چرا انتخاب تایماز به جای دستگاه‌های فیزیکی و قدیمی توصیه می‌شود؟ در ادامه به توضیحات بیشتری می‌پردازیم:

ویژگی‌های برتر تایماز:

1. بستر مبتنی بر وب:
تایماز یک اپلیکیشن وب است که با تمامی مرورگرها سازگار بوده و از طریق سیستم‌ های کامپیوتری و گوشی‌ های هوشمند قابل دسترسی است. این ویژگی، محدودیت‌ های زیادی که دستگاه‌ های فیزیکی دارند را از میان برمی‌ دارد.

2. حذف محدودیت‌ های اتصال:
بدون نیاز به دستگاه‌ های فیزیکی، مشکلات مربوط به ثبت اثر انگشت، چهره یا کارت در این سامانه وجود ندارد. تایماز با ارائه یک پلتفرم یکپارچه، کار را برایتان آسان می‌سازد.

3. گزارش‌دهی جامع:
مدیران می‌توانند به راحتی عملکرد اعضا را در هر شعبه یا پروژه مشاهده کنند. این قابلیت به مدیریت بهتر و اتخاذ تصمیمات سریع‌ تر کمک می‌کند.

4. ثبت خودکار موقعیت مکانی:
در هر ورود و خروج، تایماز به صورت خودکار موقعیت مکانی پرسنل را ثبت می‌کند، که می‌تواند برای امنیت و نظارت دقیق تر مورد استفاده قرار گیرد.

5. ثبت بدون دردسر فعالیت:

ثبت ساعت ورود و خروج پرسنل بدون مشکل در خواندن اثر انگشت و فراموش کردن کارت حضور و غیاب 

6.صرفه جویی در زمان:

عدم اتلاف وقت پرسنل برای رسیدن به دستگاه فیزیکی 

با استفاده از تایماز، کسب‌وکارها می‌توانند بهره‌ وری و کارایی را به شکل چشم‌ گیری افزایش دهند و مشکلات ناشی از دستگاه‌ های قدیمی را به حداقل برسانند.