با توجه به اینکه اطلاعات اولیه تنها یک بار باید در نرم افزار تایماز تعریف شوند و تا زمانی که تغییراتی در استراتژی مجموعه یا پرسنل شما ایجاد نشود، نیازی به تغییرات مستمر ندارد، پیشنهاد می کنیم این وظیفه را به یکی از کارکنان مورد اعتماد خود واگذار کنید.
اگر تعداد پرسنل شما بیش از ۵۰ نفر باشد و ورود اطلاعات برای شما زمان بر و طاقت فرسا باشد، میتوانید:
- ثبت تیکت: یک تیکت، برای درخواست انجام این کار توسط ما، به تیم پشتیبانی تایماز ثبت کنید.
- تهیه خروجی اکسل: خروجی اکسل از اطلاعات پرسنل خود را طبق فرمت معینی که توسط تیم پشتیبانی ارائه می شود، تهیه نمایید.
از آنجا که این خدمات به صورت تخصصی توسط همکاران فنی انجام می شود، لازم به ذکر است که همراه با هزینه ای برای شما خواهد بود. این روش به شما کمک خواهد کرد تا بدون نگرانی از جزئیات و با استفاده از تخصص تیم پشتیبانی، اطلاعات را به سادگی وارد کنید.