نرم افزار تایماز به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند مدیریت پرسنل و زمان، به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی و بدون هیچ گونه محدودیتی، نقش های متنوعی را برای اعضا تعریف کنند. از آنجایی که تایماز یک نرم افزار جامع مدیریتی است و ماژول های متنوعی را شامل میشود، نسبت به نوع ماژول خریداری شده دسترسی ها برای نقش ها متغیر است.
بهطور پیش فرض، تایماز دارای دو نقش اصلی «مدیر» و «کارمند» است که هر کدام دسترسی ها و قابلیت های خاص خود را دارند.
در ادامه، دسترسی این نقش ها برای ماژول حضور و غیاب و مرخصی بررسی می شود.
-
مدیر:
نقش مدیر دارای دسترسی کامل به تنظیمات و گزارشات مختلف در تایماز است، از جمله:
- پیکربندی حضور و غیاب (تعاریف):
1. مدیریت پرسنل
2. تعریف شیفت
3. تعیین روزهای تعطیل
4. تعریف محدوده های فعالیت
5. تنظیمات
هر کدام از این بخش ها، دارای فیلد هایی کاربردی جهت مدیریت هر چه بهتر پرسنل می باشد.
1. وضعیت لحظه ای پرسنل
2. گزارش کامل عملکرد اعضا
3. گزارش کامل عملکرد اعضا با جزئیات
4. گزارش تجمیعی عملکرد اعضا
5. ثبت عملکرد برای دیگران
6. گزارش جامع با قابلیت تغییر
7. گزارش لاگ و مانیتورینگ اعضا
1. ثبت در خواست مرخصی
2. گزارش درخواست های مرخصی
3. گزارش سرجمع مرخصی
4. گزارش سرجمع مرخصی اعضا
- ثبت تیکت پشتیبانی: برای هر گونه سوال یا درخواست میتوانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.
نقش کارمند دارای دسترسی به ثبت عملکرد و مشاهده گزارشات خود است، از جمله:
1. ثبت عملکرد
2. گزارش کامل عملکرد من
3. گزارش عملکرد من با جزئیات
4. گزارش تجمیعی عملکرد من
1. ثبت مرخصی
2. گزارش سرجمع مرخصی
- توجه داشته باشید، در صورتی که بخواهید مدیر مجاز به ثبت فعالیت و دسترسی به گزارشات خود باشد نیاز هست نقش کارمند نیز به ایشان داده شود.
- چنانچه نیاز باشد تا دسترسی نقش های پیش فرض یا هر نقش جدیدی را تغییر دهید، می توانید از طریق ثبت تیکت به بخش پشتیبانی درخواست خود را ارسال کنید. همکاران فنی در سریع ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی میکنند.
لطفاً هنگام ثبت درخواست، همه جزئیات (چه افرادی؟ به چه کسانی؟ و به چه مواردی؟ دسترسی داشته باشند) را به طور کامل و دقیق ارائه دهید.